Snickeri och målningsarbeten på Kulbanorna Ett tappert gäng som trotsade sol och värmen och gjorde fint på vår altan och ljuddämpare. Snyggt jobbat gubbar. Av Leif Arvidsson|2026-06-23T12:33:43+00:0023 juni 2026| Dela detta inlägget FacebookXLinkedInWhatsAppE-post