Information från KulsektionenHLMJSK2026-06-17T05:16:51+00:00
Information
Under sommaren från 15/6 till den 15/8 får vi bara använda våra kulbanor på onsdagar 10:00-20:00. Jouren finns på plats från 17:00 med anmälan från 17-18:30.
Vid allt skytte på våra kulbanor så är det krav på att använda säkerhets flagga i vapnet när du besöker oss. Detta kommer att kontrolleras av våra skjutledare. Även vapen i fodral ska ha säkerhets flagga. Finns att köpa på banan.
Medlemmar med egen nyckel kan använda inskjutningsbanan men var noga med när vi har tillstånd att skjuta. Samtliga tider finns här på hemsidan och även på klubbens anslagstavlor.